[vc_row css=”.vc_custom_1542063111201{background-position: center !important;background-repeat: no-repeat !important;background-size: cover !important;}”][vc_column][vc_column_text el_class=”new-header” css=”.vc_custom_1612812047476{background-color: #ffffff !important;}”]
Over Spoorenberg & Co.
Een team van doorgewinterde specialisten.
[/vc_column_text][vc_column_text css=”.vc_custom_1612811841332{background-color: #ffffff !important;background-position: 0 0 !important;background-repeat: no-repeat !important;}” el_class=”gestreepte-lijnen”][/vc_column_text][vc_empty_space height=”30px”][vc_column_text]Nou kan ik een aardig stukje schrijven, maar om een goed concept neer te zetten (en dat vervolgens te produceren tot werk dat werkt), heb je specialisten nodig. Goeie mensen die hun vak verstaan, iets meer brengen en die je kunt vertrouwen. Vandaar ook & Co.
Hieronder een paar op een rijtje, waar ik vaak mee werk. Te beginnen met mijzelf, sprak hij bescheiden. Omdat ik mijzelf (in) prettig gezelschap (be)vind. En dan lees je meteen mijn korte bio. Overigens is Spoorenberg & Co altijd op zoek naar talent om het team uit te breiden. Dus als je de lat voor jezelf hoog hebt liggen; kom maar op met die CV’s en portfolio’s.[/vc_column_text][vc_empty_space height=”60px”][vc_row_inner el_id=”jan”][vc_column_inner width=”1/4″][vc_single_image image=”311″ img_size=”full” alignment=”center” lazy_loading=”true”][vc_column_text]
Jan Spoorenberg
[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”3/4″][vc_column_text]Ik begon mijn carrière bij de grote bureaus in Amsterdam en werkte o.a. voor Publicis FCB, Van Rossum & Partners en Total Identity. Begon na een periode bij het Nijmeegse Puntkomma in 2006 met het reclamebureau Rockefeller, Hardy & Monroe, om er later achter te komen dat dit een iets te ambitieuze naam is voor een ZZP-er. Veranderde die naam in Meneer Spoorenberg. Maar ook dat was bezijden de waarheid, want ik ben helemaal geen meneer. Ik ben schrijver, een creatief, of gewoon Jan. Heb gestudeerd, maar de enige titels die ik gebruik, liggen over het algemeen op mijn nachtkastje: ’Geen Bloemen’ van Lévi Weemoedt, ‘De ingewijde’ van Jonathan Little ( komende zomer lees ik hem echt uit) en Henning Mankell natuurlijk met de inspecteur Wallander-cyclus.
Op een ochtend in 2012 werd ik wakker en bleek toen in het onderwijs te zitten. Om vervolgens in 2017 verschrikt uit die nachtmerrie wakker te worden. Breekpunt? Die dag dat ik die mbo-klas aan het werk zette, vroeg of alles duidelijk was en er een mannetje achter in de klas zijn vinger op stak. ’Mag ik naar huis?’
Waarop ik een dag later dacht: ’Dat wil ik ook. Terug naar huis’. En thuis bleek toch het copywriter-schap te zijn.[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner el_class=”seperator-2021″][vc_column_inner][vc_separator color=”custom” border_width=”2″ accent_color=”#80d5bf”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner el_id=”edward”][vc_column_inner width=”1/4″][vc_single_image image=”309″ img_size=”full” alignment=”center” lazy_loading=”true”][vc_column_text]
Edward Hendriks
[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”3/4″][vc_column_text]Een Copywriter en SEO-specialist in één persoon leidt tot dodelijk effectieve teksten. Niet voor niks wist hij zijn liefde voor Italië uit te bouwen tot een van de grootste Italië-blogs van het Nederlands taalgebied. Zijn website doyoucopy.nl trekt maandelijks duizenden bezoekers die allemaal willen weten hoe ze hun teksten beter krijgen. En hun website hoger in Google. Krijgt regelmatig mails van collega-tekstschrijvers die hem zijn copy-geheimen trachten te ontfutselen. Bezit zijn eigen Wikipedia pagina (Need we say more?)
Edward schreef drie gepubliceerde thrillers en een tiental korte verhalen. Koppelt creativiteit aan een sterk rationeel besef. Een aimabel iemand die nooit teleurstelt.[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row]